2014/09/10

#Loom Bands

Hej :)
Jak obiecałam - post dodany! 
Pierwsze co chciałam napisać, że pomysł z koleżankami nie wypalił, ponieważ jest szkoła, duuużo nauki i mało czasu na cokolwiek. Pomijając fakt, wpadłam na pewien pomysł. Od niedawna zauważyłam, że bransoletki z ''gumek'' stały się dość często noszone, bynajmniej u nas w szkole. Postanowiłam też się w to pobawić. ( co prawda jest to praca czasochłonna, ale dość ciekawa ) 
Na początek chce podać Wam jak możecie to zrobić i w ten sposób namówić Was to spróbowania 
  1. Jeżeli nie macie ''przyrządu'' do robienia tych bransoletek możecie użyć ołówków, a więc. Bierzecie dwa ołówki i ustawiacie je w dużej odległości od siebie 
  2. Pierwszą gumkę skręcasz w kształt ósemki i w ten sposób nakładasz na ołówki od góry
  3. Następnie nakładasz kolejną gumkę, ale już normalnie
  4. Trzecią gumkę nakładasz ponownie w kształt ósemki
  5. Gumkę z samego spodu wyciągasz ciągnąc do góry od środka
  6. Nakładasz kolejną gumeczkę 
  7. Czynność powtarzasz do uzyskania porządnej długości
  8. Nie zapominajcie o tym, że zanim ściągniesz gumkę musisz dołożyć następną, tak aby na ołówku zawsze były 3 gumeczki.
Osobiście polecam mieć chociaż dokupione patyczki, wtedy praca idzie bardziej sprawnie :) Oto kilka moich zdjęć :)





ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz